Reklamácie:
Ak ste registrovaný užívateľ programu Sm_InfoMoto a máte nejaké pochybnosti, môžete ich popísať prostredníctvom
reklamácie. Distribútor to preskúma a zaujme patričné stanovisko. Je potrebné, aby ste reklamáciu posielali z
e-mailovej adresy, ktorú ste uviedli v objednávke alebo pri zakúpení licencie.
Reklamácia, aby bola akceptovaná distribútorom, musí obsahovať nasledujúce údaje:
- fakturačné údaje: (Vaše aktuálne fakturačné údaje)
Fyzické osoby (nepodnikatelia): meno a priezvisko, adresa.
Právnické osoby (podnikatelia): celý názov firmy, fakturačná adresa,
IČO, DIČ.
- Identifikačné meno (To isté meno, ktoré ste uviedli v objednávke alebo pri zakúpení licencie.),
- Identifikačný kód (Ten istý kód, ktorý ste uviedli v objednávke alebo pri zakúpení licencie.).
Poslať reklamáciu ako:
fyzická osoba (nepodnikateľ)
právnická osoba (podnikateľ)
Vzorové príklady, ako má vyzerať reklamácia v e-mailovej podobe: (údaje v príkladoch sú vymyslené)
Fyzická osoba (nepodnikateľ) – Príklad:
Komu:
|
sminfomoto@gmail.com
|
Predmet:
|
Reklamácia
|
Text:
|
Fakturačné údaje: Jánn Novákk, Jahodová 60, 040 01 Košice, SR
Identifikačné meno: JANN NOVAKK
Identifikačný kód: 0310118708
- - -
Text reklamácie...
- - -
Prípadná správa pre distribútora
|
Právnická osoba (podnikateľ) – Príklad:
Komu:
|
sminfomoto@gmail.com
|
Predmet:
|
Reklamácia
|
Text:
|
Fakturačné údaje: Settahoodd, s.r.o., Hronská 9, 811 06 Bratislava, SR
IČO: 69317705
DIČ: SK69317705
Identifikačné meno: SETTAHOODD
Identifikačný kód: 1177011107
- - -
Text reklamácie...
- - -
Prípadná správa pre distribútora
|
Z obsahu e-mailu musí jasne vyplývať, že ide o reklamáciu!